tisdag 10 december 2013

Still alive...

Det har blivit en väldigt lång paus i bloggandet senaste tiden och rätt mycket har hänt sedan sist faktiskt, inget superdramatiskt att jag har gift mig med en miljonär och flyttat till Australien eller så (tyvärr)... Men sedan sist har jag kommit ännu ett år närmare 30 igen, skaffat tre tatueringar (viktiga saker alltså, hehe) och sist men inte minst ändrat om min kost en del, jag har nämligen börjat äta LCHF så där på riktigt. Jag har nog ätit "lchfinsipirerat" redan en längre tid (typ ett år), alltså brödet har jag skippat, samma med alla light produkter, men nu tänkte jag att varför inte, har ändå lite extra kilon som borde bort, så lika bra att satsa fullt ut då. Så jag har alltså ätit (ordentlig) lchf i ca. 7 veckor just nu och på den tiden har jag redan gått ner ca. 6 kilo, så effektivt är det ju nog, dessutom mår jag helt otroligt bra!
Men, to the point; Min plan var alltså nu då att styra in denna blogg lite mera på lchf och viktminskning och sådant, visst kan det säkert komma inlägg om annat också nu och då, men jag känner att jag behöver skriva lite om det jag gör för att peppa mig själv.
Dock tänker jag antagligen fortsätta min bloggpaus ännu året till slut, (om jag inte tycker att jag har något VÄLDIGT viktigt att komma med före det) så god jul, gott nytt år och allt det där, tack 2013, du har varit både bra och dåligt, men i det stora hela ett positivt år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar