lördag 19 oktober 2013

Fullspäckat höstlov trots allt

Mina planer för höstlovet var först att bara ta det lugnt och inte göra någonting alls, men sen blev det tid beställt till min första tatuering till torsdagen, på torsdagen fick jag ett samtal av syster som undrade om jag ville följa med till Helsingfors för att hälsa på följande syster och bli där övernatt, så så blev det, och nu är jag nyss hemkommen och på väg att hoppa i duschen för att förbereda mig tills en kompis kommer hit och sedan blir det väl krog ikväll. Så att det var det lugna och göraingentingalls-veckoslutet, men vad är bättre än det, roligt har det varit hittills i alla fall.

Imorgon TROR jag i alla fall att det inte blir så mycket gjort, men det vet man ju aldrig ännu, ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar