tisdag 3 september 2013

Höst

Hösten är på antågande, men vädret är rätt så varmt ännu, och en superfin sommar har det ju varit i år för omväxlings skull... Men... nu var det ju inte vädret jag hade tänkt diskutera här.

Anyways, välkommen till min blogg, jag har väldigt länge funderat på att börja blogga, för jag har alltid tyckt om att skriva, och många gånger får jag ideér om blogginlägg om man bara hade haft en blogg, så nu är meningen att ge detta en chans och hoppas att ideérna och lusten att skriva inte sinar.

Men lite om mig: Jag är en glad, positiv, nyfiken och envis person. I mitt hem finns även min underbara lilla tös (född -08) vid namn My, samt 2 katter; Roxy och Gizmo.

Den här bloggen kommer att handla om allt mellan himmel och jord, allt mellan Mys påhitt, till inredning, till andra saker som stör/gläder mig. Hope y'all enjoy! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar