söndag 15 september 2013

Random facts om mig...

1. Jag är (sjukligt) pedant med vissa saker, andra saker sen not so much.
2. Jag har 10 piercingar (dock är 8 av dem i öronen, så jag vet ej om dom kan räknas, 1 i näsan, 1 i läppen).
3. Jag var 22 år och 3 månader (på dagen) när jag blev mamma.
4. Jag är min mammas enda barn, men min pappas första av fem barn.
5. Jag har haft väldigt många olika färger på håret i mitt liv (blont, rött, koppar, svart... you name it..).
6. Jag är (snart) 28 år gammal men jag vet fortfarande inte vad jag vill bli "när jag blir stor".
7. Jag HATAR grodor och paddor... hujjj.
8. Jag tycker inte om att laga mat.
9. Min ena katt har rivit löst denna tangent (9:an) och typ ätit upp den eller nått.
10. Jag kunde inte vissla före jag var typ 18 år.
11. Jag är TOTALT borttappad om jag har lämnat min telefon hemma (men vem är inte det i dagens samhälle?).
12. Jag har två kusiner som är yngre än min egen dotter.
13. Jag samlar på muminmuggar (och skålar och glas, ja i princip ALLT med mumin på).
14. Jag är allvarligt beroende av Facebook.
15. Jag har haft körkort i snart 10 år, men aldrig ännu ägt en bil.
Random facts, random gammal bild (ca 1½ år gammal)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar