tisdag 17 september 2013

Snart snart...

Snart är det äntligen dags för Ekenäs höstmarknad, ååh vad jag har längtat efter den (typ sen juli, haha). Varje år när det närmar sig marknadstider förvandlas jag till Ika 5 år, och räknar dagarna.
Fast jag skulle bo på andra sidan jordklotet skulle jag komma hem till marknaden, och jag kan inte i mitt liv förstå att man skulle missa den.
Grejen är ju den att det inte ens är något speciellt jag brukar köpa, och försäljarna är ju i princip de samma sen 20 år tillbaka, och inte planerar jag åka någonting heller, men jag bara älskar att gå omkring o se på allt och träffa vänner och bekanta. Så, kanske vi ses där, jag kommer i alla fall att gå där så mycket jag bara hinner och orkar ;)

My på marknaden 2012

2 kommentarer:

  1. Jag älskar också marknaden. Det är något speciellt med den här veckan, marknadsveckan. Skulle vilja gå ner och titta lite redan idag, men kanske man måste hålla sig.

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den härlig! Jag kunde inte hålla mig, så jag for nog ett snabbt varv efter jobbet. Skönt för dig som är mammaledig också, den marknaden jag var det så sgs bodde jag på marknaden, hehe

    SvaraRadera